ארגזים לטנדרים

 

בעלי מקצוע שונים מוסיפים ארגז לטנדר שלהם על מנת לייעל את  האחסון בו ולשמור עליו מנזקי החוץ ארגז כזה משנה לחלוטין את התכליות של הרכב והיעילות שלו. שטח האסון הנוסף משנה את עולמם של מי שמוסיף אותו לטנדר


כאמור, ארגזים לטנדרים הן דבר מאוד נפוץ בקרב בעלי המקצוע הניידים. אלו צריכים לקחת איתם כלים שונים וחומרים על מנת לבצע את העבודה בבית הלקוח או בשטח. לשם כך הם מצטיידים ברכב איכותי ואמין, כמו טנדר, כשאליו מוסיפים ארגז על מנת ליצור אזור אחסון יעיל וגדול הרבה יותר. אל תוך הארגז ניתן להוסיף את כל החפצים בהם יש לאיש המקצוע צורך בעת טיפול בתקלות או בתקנות שמבצע. כך הוא לא צריך ללכת ולשוב כל פעם וכל הציוד שלו נמצא יחד איתו. זאת הסיבה העיקרית שהפתרון הזה הפך להיות כה נפוץ וכל כך הרבה אנשים משתמשים בו.


סוגי הארגז ואזור התקנה


ארגזים לטנדרים יכולים להגיע במגוון אדיר של צורות, צבעים וגדלים כשהם מתאימים לצרכים של כל בעל מקצוע. ניתן להתקינם על כל שטח המטען של הרכב או רק על חלק ממנו. גם הגובה של הארגזים יכול להשתנות בהתאם לצרכים של הלקוחות. הפתיחה של הדלתות של הארגזים נתונה אף היא לבחירה כשניתן לבחור בין דלתות או פתיחה של מגירה. פתיחת מגירה מומלצת למי שיש לו צורך במשטח עבודה נייד. בתוך המגירה הוא יכול לעבוד כאילו נמצא במעבדה או בבית המלאכה שלו. 


אחזנה חיצונית או פנימית



ניתן להתקין ארגזים לטנדרים במפנים או מבחוץ. זאת אומרת שכל אחד יכול לבחור את הסגנון שמתאים ביותר עבורו. לחלק מהאנשים נוח יותר שהארגז נפתח כלפי חוץ או אפילו נשלף וכך הוא יכול לעבוד עליו מחוץ לרכב. החלק הארי של אנשי המקצוע בוחרים להתקין ארגז שמחובר באופן קבוע לרכב ולמערכת החשמל שלו. כך הוא איננו ניתן לשליפה בשום דרך והנעילה מכנית ומחוברת למערכת הנעילה של הרכב עצמו.


למי מיועד ארגז לרכב


ארגזים לטנדרים מיועדים לכל מי שיש לו טנדר ורצון למקום נוסף ברכב. אנשים פרטיים גם מתקינים ארגזים למכונית שלהם במידה והם צריכים שטח אחסון גדול. עם זאת, המקרה הנפוץ ביותר של חיבור ארגזים לרכבים הוא לכל מי שיש לו ציוד עבודה בטנדר וצריך ארגז כדי לסגור ולפתוח אותו בצורה יעילה ומסודרת.  הארגז למעשה ישמור על הציוד ללא צורך בחניה מקורה או כל פתרון כיסוי אחר שמצריך טנדטר פתוח. השטח אחסון שנוסף מאובטח בצורה טובה ונגיש לכל שימוש שלכם. בקיצור, אין באמת ייעוד לארגזים אבל מי שזה נפוץ יותר אצלם הם בדרך כלל אנשי המקצוע.


התקנה של מערכת ארגז לרכב


כוללת חיבורים שמצריכים אנשי מקצוע בתחום. חשוב לבחור אך ורק שאנשי מקצוע איכותיים ואמינים במיוחד. זאת מאחר וכל בעיה בהתקנה עלולה להיות מסוכנת על הכביש. מה גם שהחיבורים, במידה והם לא אטומים לחלוטין, עלולים לגרום למים להיכנס אל תוך חלל האחסנה ולגרום לרטיבות. זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים בהתקנת ארגז. נסו לבחור אך ורק באנשי מקצוע בתחום שיודעים ומתקינים  ארגזים לטנדרים כבר כמה שנים. הם היחידים 

שידעו להתקין לכם את התוספת לרכב בצורה טובה, אמינה, איכותית ובטוחה. אל תתפשרו על פחות, גם אם זה עוזר להוריד במחיר.

 

לסיכום, התקנת ארגז לרכב הוא פתרון מצויין למי שצריך יחידת אחסון גדולה נוספת לטנדר שלו. עם זאת, חשוב לדעת מה האפשרויות שמוצעות היום בשוק ולבחור את הנכונה ביותר עבור הצרכים שלכם. פנו למקצוענים בתחום שיבצעו את ההתקנה והבטיחו לעצמכם ראש שקט למשך שנים רבות. לא תתחרטו.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גגונים לרכב בחיפה

איך לבחור אמבטיה לטנדר?

איך מתקינים וו גרירה?