התקנת וו גרירה לרכב בצפון


וו לרכב הוא פתרון מעולה למי שצריך לחבר אל הרכב עגלה נגררת כדי להוסיף לעיתים מקום אחסון. לשם ההתקנה יש לפנות לבעלי מקצוע איכותיים בתחום שידעו לבצע התקנת וו גרירה לרכב בצפון בצורה הטובה ביותר


התקנת וו גרירה לרכב בצפון היא לא עניין של מה בכך. יש לפנות אך ורק למקצוענים בתחום, בעלי ותק, שידעו לבצע התקנה בטוחה ואיכותית. במידה וההתקנה לא טובה זה עלול להיות סיכון של ממש. אלו גם יהיו היחידים שיודעים להתאים את הוו הנחוץ לרכב הספציפי שלכם ולצרכים שלכם. חשוב לברר היטב לפני למי פונים כדי שיתאים את הוו ואת הנגרר למשקלים הנצרכים ולפעולה הספציפית בה יש לכם צורך.


טיפים להתקנת הוו ברכב


·        התאמת החשמל לרכב

הטיפ הראשון שיגיד לכם כל בעל מקצוע בתחום התקנת וו גרירה לרכב בצפון  יהיה הצורך לדעת מה מתאים לרכב. חשוב לוודא שלוו הגרירה שלכם יהיה שקע חשמלי עם שלושה עשר פינים. רק כזה יבטיח שתוכלו לחבר נגרר על החשמל של הרכב. בעזרת החיבור החשמלי תוכלו לנסוע גם לאחר רדת החשיכה, מאחר והאורות של הנגרר יתחברו לרכב והרכב שמאחוריכם יוכל לראות מתי אתם לוחצים על דוושת הברקס ומתי אתם מאותתים.

 

·        הסתרה של מספר הרישוי

הוו צריך להיות חזק ומסיבי אבל אסור שהוא יסתיר את לוחית הרישוי של הרכב, כך שחשוב לוודא שהמתקינים שמים אותו מתחת לרכב ושהוא איננו מסתיר. בפניה לאנשי מקצוע איכותיים ואמינים לביצע התקנת וו גרירה לרכב בצפון תוכלו להיות בטוחים שהם כבר יודעים את זה ויתקינו את הוו בצורה הזאת.

 

·        מיקום מיקום מיקום

אחד הדברים החשובים ביותר עליהם צריך להקפיד בהתקנה הוא הגובה של הוו. זאת גם הסיבה שחשוב לפנות לאנשי המקצוע. גובה לא נכון עלול לעשות נזק של ממש לרכב ולנגרר. מתקין מקצועי ידע לחשב את הגובה הנדרש להתקנת וו הגרירה ולמקמו במקום הנכון. מרחק נכון בין כדור הריתום לבין הקרקע יכול להבטיח שהעגלה הנגררת לא תפגיש ברצפה בשום חלק שלה ושהמטען יהיה ישר בעת הנסיעה.


 

·        התאמה אישית


התקנת וו גרירה לרכב חייבת להיות מותאמת אישית לצרכים של הלקוח, לרכב עצמו ולסוג הנגרר. גם הוו עצמו צריך להיות כזה שמסוגל להחזיק את המשקל הנדרש וגם החיבור 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גגונים לרכב בחיפה

איך לבחור אמבטיה לטנדר?

איך מתקינים וו גרירה?